Login

Register

Login

Register

LIVRAREA ÎN CHIȘINĂU ȘI SUBURBIE:
•Livrarea prin Chișinau pînă la suma de 250 lei – 50 lei , de la 250 lei – gratis (Centru, Botanica, Ciocana, Telecentru, Sculeanca, Posta Veche, Riscani, Buiucani)
• În cazul in care este necesară livrarea intr-un anumit timp, valoarea minimă a comenzii este de 500 lei
• Livrarea în afara Chișinăului ( pânâ la 10 km de oraș) : cost – 60 lei
• Timp de livrare în zilele lucrătoare până la ora 19:00
• Sâmbătă, magazinul online și livrarea sun deschise între orele 10:00 și 19:00
• Comenzile primite în zilele lucrătoare înainte de ora 17:00 vor fi livrate în aceeași zi, sau următoarea la cererea clientului.
• Comenzile plasate sâmbătă după ora 17:00 și duminică vor fi procesate și livrate luni.
• Timpul de livrare depinde de ruta de curierat și de congestionarea traficului. Curierul va suna cu siguranță cu 20-30 de minute înainte de sosire.
• În cazul în care este imposibil sa acceptați marfa în ziua livrării, sunteți obligat să anunțați în prealabil serviciul de livrare.
• Dacă cumpărătorul lipsește acasă la ora convenită- costul livrării repetate este de 30 lei.
• Livrarea mărfurilor cu o greutate de pînă la 15 kg se efectuează pînă la apartament.

LIVRAREA ÎN REPUBLICA MOLDOVA SE EFECTUEAZĂ PRIN SERVICIU DE LIVRARE NOVA POSHTA

• Termen de livrare pentru comenzile în toată țara- pînă la 3 zile (se discută cu operatorul)
• Livrarea se efectuează după programare și ca urmare de traseul mașinei al companiei ( se specifică cu operatorul ) și în cazul că vă aflați în afara localității specificate în traseu.
• La expedierea coletului noi o să vă trimitem numărul poștal după care o să puteți urmări în ce loc se află coletul pe site-ul https://novaposhta.md (https://novaposhta.md/)

Plata mărfii se face direct la curier în numerar

Regulile, care le recomandăm să le urmăriți la primirea comenzii:
1. Asigurați-vă dacă numele produsului cît și cantitate specificată, este indentic cererii d-vstră. Deschde-ți cutia cu livratorul și asigurați-vă că este anume aceea ce ați comndat.
2. Asigurați-vă dacă coletul este intact, nu sunt semne de detereorare și impact mecanic extern.
3. Asigurați-vă dacă produsele sunt intacte, precum și în efectuarea bunurilor achiziționate.
În cazul acceptării mărfurilor și plății acestora, d-vstră confirmați că nu aveți pretenții asupra comenzii.

У Вас нет накопительной скидки. Пожалуйста, авторизируйтесь, чтобы узнать Вашу текущую накопительную скидку или идентифицируйтесь введя номер телефона